keskiviikko 7. tammikuuta 2009

NETTI TOIMII TAAS!!!!!!!

nonniin alkohan se taas toimia ,,soitin jo elisan asiakas palveluunkin mutta ne sanoi että ei voi tehä mitään koska mulla on muka joku soneran liittymä tai semmonen.........no haistatin niille paskat ja sanoin että vaihan netin soneralle kerta ei sen vertaa voi asiakas palvelioita olla!!!!!!!kyllä se on niin että kun netistä maksaa niin pitää vähän palvelua sada...samala kysyin miksai mun kirjoituksia oli poistetu seksi treffit palstalta mutta eivät sanoneet.......taitaapa tulla poliisi asia käyn heti huomenna tekemässä ilmoituksen laki tuomarin kanssa oon meinaan lukenu rikos lakia.......sittempäs hymy hyytyy kunb tulee poliisilta rikos ilmoitus.......BUAHHAHAHAHAHAHAHAH mulle ei vittuilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!meinaan mä pistän samalla mitalla takas;)

p.s: kirjotin tän jo aamulla mutta pystyn pistää blokiin vasta nyt ku netti ei toiminu sillo

Ei kommentteja: